domingo, 29 de marzo de 2009

¡Barcelona!

Me ha llegado este vídeo de la Barcelona de 1908 grabada desde un tranvía.

Es gracioso ver el paseo de Gracia, o República Argentina... hace cien años.

Bien podrían salir por ahí mis bisabuelos por parte materna, ya que la familia de mi madre es de Barcelona de toda la vida...

En fin, es sorpendente ver esta grabación.

¡Barcelona forever!




Puestos a hablar de Barcelona, no estará mal recordar a Freddy Mercury i Montserrat Caballé cantando en Barcelona 92 :)

6 comentarios:

Lluís dijo...

Finalment has penjat una entrada amb classe. Felicitats. Sa majestat Freddie Mercury sempre romandrà als nostres cors.

Marc Mauri Alloza dijo...

Merci ignasi per passarte pel meu blog, el teu també esta molt bé. A mi personalment m'encanta la cançó hi va haver una època que l'escoltava cada dia!

Miguel Angel dijo...

Grande! aunque la barcelona de hoy no me parece la bella ciudad cosmopolita y romantica que otrora fuera.

De Freddie me quedo con esta otra.

http://www.youtube.com/watch?v=KLFZzInXAWI

Lluís dijo...

I jo amb aquesta:
http://www.youtube.com/watch?v=cYYL1vybRU4
Que bé li queda la minifalda.

Marsupial dijo...

Ignasi! :) doncs res, que per curiositat m'he fet un blog. No sé ben bé com va, pero en fi, ja n'apendré! jajaj
per cert, el video de Barcelona, és molt guai! mola molt, en serio! ajjaj
enfi, ja m'aniré passant per aqui !

Anónimo dijo...

Qualsevol passa ara pel davant d'un cotxe, no?

Tenia que ser maca aquella època...

Són altres temps...

Y de les olimpiades... Tot i que només tenia 5 anyets... M'enrecordo de coses XD Les mascotes... les cançons... jajaja

Ah... i aprofitant... M'agrada el nom del teu blog "Va sobre lo que me apetezca poner..." Es clar que si! ^^

Que vagi molt bé!


En la cima del Mount Brandon